Agymanók aloldal_cim_alatti

Ez a játék segít a résztvevőknek érzelmeik kreatív módon történő azonosításában és kifejezésében

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
1-10 perc
10-30 perc
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Bútorozott terem
Belső tér
Szabadtér
Erdő
Nincs
Csoportdinamika
Önismeret
Elmemozdító
Kommunikáció
Megfigyelés
Ismerkedős
Komoly
Hogyvagykör

Kellékek

-

Leírás

Kezdésként üljenek körbe a résztvevők. Ezután "szobrot" fognak készíteni magukról, testükkel különböző érzelmeket ábrázolva, amelyeket az elmúlt héten éreztek. Egy személy kezdheti azzal, hogy testét olyan pozícióba formázza, amely egy adott érzelmet képvisel, például összegömbölyödve, ábrázolva, hogy kicsinek vagy sebezhetőnek érezte magát, vagy magasra állva ökölbe szorított kézzel, így mutatva ha dühös volt. A csoport többi tagjának meg kell próbálnia kitalálni, hogy milyen érzelmet képvisel. Az érzelem azonosítása után a szobrot létrehozó személy megoszthatja azt az időszakot, amikor érezte ezt az érzelmet, és a csoport tagjai megbeszélhetik az érzelmek kezelésének és egészséges kifejezésének módjait.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu