Éld túl a hajótörést! aloldal_cim_alatti

Eszközös kommunikációt fejlesztő játék, főként a nagyobb cserkészek részére.

Jellegek

9-16 fő (őrsgyűlésre)
17-40 fő (raji létszámhoz)
10-30 perc
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Belső tér
Szabadtér
Egyszerű kellékek (pl. labda, kártya…stb)
Csoportdinamika
Általános
Általános

Kellékek

Nem kell hozzá kellék

Leírás

Csapattagok száma X 10 db műanyag csipeszre lesz szükségünk. Minden játékos magára csíptet 10 darab egyforma színű csipeszt és egy lapra áll. A lapokat a teremben egymástól karnyújtásnyi távolságra, összevissza helyezzük el. A játékosok zenére foglalnak el egy-egy szigetet (ami nekik szimpatikus). Játékvezetőként elmondjuk, hogy itt mindenki hajótörött, egy-egy kis lakatlan szigeten. 

Mielőtt a hajóról elmenekültek volna, mindenki vitt magával valami túlélő holmit: van akinél víz van (kék csipeszek), van, akinél szárított hús (piros csipesz) van, akinél meleg ruha (rózsaszín csipesz), stb. 

A feladat az, hogy mindenki megmeneküljön, méghozzá úgy, hogy minden típusú túlélő felszerelésből beszerez egyet-egyet.

 Elmozdulni a szigetről nem szabad. A karokat kinyújtani szabad. Túlélő felszereléshez csak úgy lehet hozzájutni, ha a társaktól udvarolva, egy kis kedveskedéssel szerezzük meg az áhított felszerelést. Ha a felszerelés a vízbe esik, a cápa (játékvezető) elviszi, és a csapat nem teljesíti a feladatot (tehát dobálni nem érdemes). Adjunk a csapatnak egy percet a stratégia megbeszélésére és 5 percet a feladat teljesítésére! 

Mi várható? Kis káosz, ahogy mindenki lélekszakadva igyekszik beszerezni a felszerelést. A teljesítés csak úgy sikerülhet, ha a tagok segítenek, ,,postáskodnak” egymásnak, de erre maguktól kell rájönniük, mi NE áruljuk el!

Beküldte - Úri Szűcs Réka

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu