Honlapunk a kényelmesebb böngészési élmény érdekében sütiket (cookie-kat) használ.

Értettem

Játéktár

Korosztály törlés

i

óvoda: 3 - 6 éves korig

  kiscsoport: 3 - 4 éves korig

  középső csoport: 4 - 5 éves korig

  nagycsoport: 5 - 6 éves korig

ált. iskola: 6 - 14 éves korig

  alsó tagozat: 6 - 9 éves korig

  felső tagozat: 9 - 14 éves korig

középiskola: 14 - 18 éves korig

felnőtt: 18 - 99 éves korig

  fiatal felnött: 18 - 22 éves korig

  felnőtt: 23 - 99 éves korig

bármely korosztály: 1 - 99 éves korig

vagy Életkor

-tól
-ig

Helyszín

Előkészületi igény

i

0: nem szükséges, 1: gyorsan beszerezhető kellékek, 2: közepes kellékigény, 3: alapos előkészületet igényel

-tól
-ig

Létszám

-tól
-ig

Időtartam

-tól
-ig

Biztonsági kockázat

i

0: nincs kockázat, 1: minimális kockázat, 2: fizikai veszély, 3: fizikai-lelki rizikó

-tól
-ig

Játékvezető
felkészültségi igénye

i

0: azonnal használható, 1: kisebb rákészüléssel alkalmazható, 2: alaposabb rákészülést igényel, 3: utánajárást is igénylő játék

-tól
-ig

Fejlesztett képesség

i

A tanulás tanulása leírás

Kategória

i

Dramatikus játék leírás

i

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Saepe, perspiciatis reiciendis facere consequuntur provident. Aperiam, eaque, neque iure fugit eligendi tempore molestias maiores accusantium officiis rerum possimus quis aliquam beatae voluptates eveniet alias non blanditiis odio totam perferendis suscipit nulla.

Címkék (1 db)

i

alkalmazkodási készség leírás

Kulcsszó

Rendezés

i

Legújabb: a legfrissebb feltöltések a módszertani portálon.
Legjobbra értékelt: közösségünk által legjobbnak tartott feltöltések.
Ajánlott: szerkesztőink által legjobbnak vélt feltöltések.

Szűrő

Jutalom csekk - Érzékenyítő játékok

5-20 fő

45 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Csoportos beszélgetés, önismeret

4 láb, 2 kéz - Energizáló játék

10-30 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A játékvezető megmondja, hogy a csapatból mi érintkezhet a talajjal

„Disco” - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Zene szól, gyors ritmusú, amire táncolni is lehet (pl. aktuális slágerek). „Tanári narrációra” mozog a csoport: a vezető időről-időre újabb információkkal szolgál arra vonatkozóan, hogy most éppen ...

„A” hangot adni - Energizáló játék

5-40 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egyenként, egyfolytában, minél hosszabb ideig kell kiadni az A hangot, és az időt mérni. Amikor az egyik abbahagyja, előtte jelez, és már kezdi is a következő.

A harang nyelve - Érzékenyítő játékok

5-10 fő

15 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Kis köröket alkotnak. Egy önkéntes jelentkező behunyt szemmel, merev testtartással a kör közepére áll és elengedve magát eldől egy irányba.

Visszatekintés - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Gondolkodási műveletek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Az összejövetel végén 2 kérdésen gondolkodunk el: - Hogyan éreztem magam az összejövetel alatt? (A kérdés pontosabban az, hogy bevonódtam-e a csoportba?)- Mi történt a csoportban az összejövetel alatt

Voltam egy olyan híres társaságban - Érzékenyítő játékok

5-10 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Szociális képességek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Kimegy valaki a szobából és mindenki mond valamit, amit a szedő megjegyez. Ez a vélemény lehetőleg legyen jellemző....

Az ötszögtől a kerékig - Elmemozdító játék

10-25 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Öt csoportot alakítunk, egyenként öt taggal. Minden csoport más és más kapcsolati séma szerint működik. Ezek a következők: ötszög, kereszt, ipszilon, lánc, kerék.

Félelmeim és vágyaim - Energizáló játék

5-20 fő

60 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Személyes munka: minden csoporttag egy lapra lerajzolja bal kezének sziluettjét, majd beleír néhány szót vagy mondatot, amelyek olyan dolgokra vonatkoznak, amitől ő fél.

Milyen szobor ez? - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Csapatonként egy-két játékos a terem egyik sarkában megbeszéli, hogy ki milyen tulajdonságot személyesítsen meg.

Csoportkép – neked - Elmemozdító játék

10-20 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy játékos fordítson hátat a csoportnak! A többiek elhelyezkednek a teremben, s a háttal álló játékoshoz fűződő beállítottságukat jelzik azáltal, hogy milyen közelre vagy messzire állnak tőle.

Találj „saját jelet” - Elmemozdító játék

5-15 fő

45 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Minden résztvevő kap egy A/5-ös méretű írólapot és színes ceruzákat. Az a játék, hogy két perc alatt rajzoljon egy önmagának kitalált saját jelet, egy képet vagy mintát, amely őt jellemzi.

Árnyképek - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 2

A közönséget a színészektől egy kifeszített lepedő választja el. A nézőtér sötét, míg a színpadon lámpát (gyertyát) helyezünk el úgy, hogy az a színészek alakjának az árnyékát a lepedőre vetítse.

Átkelés a folyón - Energizáló játék

10-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Amelyik csapat előbb áll teljes létszámmal a túlsó parton, az nyer.

Kör terpesz fogó - Energizáló játék

5-50 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Körben állunk, mindenki terpeszben, a kör teljesen zárt. Van egy fogó és egy menekülő a kör közepén.

Térképes KIM játék - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A vezető a térképen bizonyos területet körülrajzol. A játékosok két percig nézik és megfigyelik mindazt, ami ezen a kijelölt részen látható.

Lopják a szőlőt - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A fogó, a csősz, földön fekve alvást színlel, mialatt a többiek körbejárják, és csipkedik körülötte a füvet (lopják a szőlőt).

Mi a változás? - Elmemozdító játék

5-10 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Különböző tárgyakat sorba rakunk az asztalon. Egy percig nézik ezt a játékosok, utána kimennek.

Ismerkedjünk máshogy! – Személyi adatok - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A csoportvezető sorban felírja a táblára azoknak az adatoknak a megnevezését, amelyekről a tagok úgy gondolják, hogy érdeklik őket.

Tabló - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Szabad mozgásból adott jelre mozgásstop, majd a megállás után kötött, általában rövid időn belül kell egész csoportos tablót, vagyis állóképet létrehozni.

Kacsintós gyilkos - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mozgással összekapcsolt figyelemgyakorlat.

Színcápa - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Fogócska variáció

Sántikálók - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindegyik csapat kap egy pénzdarabot, melyet adott jelre minden csapatból az első játékos a cipője orrára helyez...

Vadász-labda - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A jó működés érzése (funkcióöröm), a kaland öröme, együttesség.

Küldönc - Ismerkedős játékok

8-16 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Alapvető ismertek elsajátítása játékos formában