Honlapunk a kényelmesebb böngészési élmény érdekében sütiket (cookie-kat) használ.

Értettem

Játéktár

Korosztály törlés

i

óvoda: 3 - 6 éves korig

  kiscsoport: 3 - 4 éves korig

  középső csoport: 4 - 5 éves korig

  nagycsoport: 5 - 6 éves korig

ált. iskola: 6 - 14 éves korig

  alsó tagozat: 6 - 9 éves korig

  felső tagozat: 9 - 14 éves korig

középiskola: 14 - 18 éves korig

felnőtt: 18 - 99 éves korig

  fiatal felnött: 18 - 22 éves korig

  felnőtt: 23 - 99 éves korig

bármely korosztály: 1 - 99 éves korig

vagy Életkor

-tól
-ig

Helyszín

Előkészületi igény

i

0: nem szükséges, 1: gyorsan beszerezhető kellékek, 2: közepes kellékigény, 3: alapos előkészületet igényel

-tól
-ig

Létszám

-tól
-ig

Időtartam

-tól
-ig

Biztonsági kockázat

i

0: nincs kockázat, 1: minimális kockázat, 2: fizikai veszély, 3: fizikai-lelki rizikó

-tól
-ig

Játékvezető
felkészültségi igénye

i

0: azonnal használható, 1: kisebb rákészüléssel alkalmazható, 2: alaposabb rákészülést igényel, 3: utánajárást is igénylő játék

-tól
-ig

Fejlesztett képesség

i

A tanulás tanulása leírás

Kategória (1 db)

i

Dramatikus játék leírás

i

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Saepe, perspiciatis reiciendis facere consequuntur provident. Aperiam, eaque, neque iure fugit eligendi tempore molestias maiores accusantium officiis rerum possimus quis aliquam beatae voluptates eveniet alias non blanditiis odio totam perferendis suscipit nulla.

Címkék

i

alkalmazkodási készség leírás

Kulcsszó

Rendezés

i

Legújabb: a legfrissebb feltöltések a módszertani portálon.
Legjobbra értékelt: közösségünk által legjobbnak tartott feltöltések.
Ajánlott: szerkesztőink által legjobbnak vélt feltöltések.

Szűrő

KEDVENC TÁRGYAIM - Koncentrációt segítő játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A gyerekek egy-egy kedvenc tárgyukat hozhatják magukkal, amely sokat jelentett vagy jelent nekik. Mindenki körbeül, hogy megmutathassa a tárgyait.

Kártya túra - Kevés mozgást igénylő játék

6-32 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Körbe leültetünk mindenkit, mindenki húz egy lapot a magyar kártya pakliból, megnézi, hogy milyen színű lapot húzott és megjegyzi, majd visszaadja a lapot.

Kama - Mozgós ügyességi játék

10-30 fő

60 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Kültéri

Előkészületi igény: 1

A játék menete a következő. Két csapatra osztjuk a résztvevőket. A kezdő csapat feláll a félpályán, a másik csapat pedig a saját térfelén. A kezdő csapat egyik tagja elhajítja a labdát, majd a másik

Kakukkmadár - Koncentrációt segítő játék

4-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A szembekötősdi játékok egy fajtája, amely elsősorban a hallást teszi próbára, éppen ezért csak olyan társaságban játsszuk, ahol mindenki jól ismeri egymást.

Orr, száj... - Kevés mozgást igénylő játék

6-12 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Játékosok körben ülnek, középen áll a játékvezető. Így szól: orr, orr, orr, száj. Az első 3 szónál meg is fogja az orrát, amint mondja, a 4. szónál viszont az arc más részét kell megfogni.

Jutalom csekk - Érzékenyítő játékok

5-20 fő

45 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Csoportos beszélgetés, önismeret

Jeromos - Elmemozdító játék

4-15 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Két ember, aki ismeri a játék csalafintaságát, odaáll a többiek elé, és az egyik a következő szöveget mondja a másiknak. ...

Nyertem! - Elmemozdító játék

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Körben kell állni. Mindenkinek be kell tenni mind a két kezét (összezárva, egymáshoz rakva, a hüvelykujj szabad legyen) a körbe. Aki kezdi a játékot, mond egy számot. (Gyorsaság, figyelemfejlesztés)

Szélkakas - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindenki szétszóródik a teremben. A játékvezető ad utasításokat: ha azt mondja É, akkor D felé kell fordulni (mert É-ról fúj a szél). Ha azt mondja Ny, akkor K felé, és így tovább. Aki elrontja, kiesi

Székre ülős- asztalra állós - Kevés mozgást igénylő játék

2-2 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A két egymással szemben álló játékosnak, mindenféle verbális kommunikáció nélkül, egyszerre kell leülni az előre odakészített székekre vagy az asztalra.

Versenyek - Dramatikus játék

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Versenyeket különböző kategóriákban hirdethetünk meg (pl.: fiú lábszépségverseny, táncverseny, sütiverseny stb): Zsűrizés után hirdessünk eredményt, majd jutalmazzunk.

Noé bárkája - Dramatikus játék

10-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Kis kártyákat készítünk, melyekre különböző állatok neveit írjuk fel, de úgy, hogy minden kártyán csak egy állat neve szerepeljen, de minden állat neve pontosan két kártyán szerepeljen, (párkeresős).

Nincsen párom - Dramatikus játék

10-20 fő

45 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Emlékezet

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Énekes, táncos játék, hely- és párcserével.

Vidám rajzok - Elmemozdító játék

2-100 fő

45 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 2

Olvasd el a leírást :D
Érdemes.

Varázsbolt - Elmemozdító játék

5-10 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A varázsboltban mindenki egy rossz tulajdonságával fizethet, és egy jót vihet el cserébe. Mindenki egyenként mondja el, hogy melyek lennének ezek.

TÍZBETŰS - Elmemozdító játék

2-20 fő

45 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A játékosok gondolnak egy-egy tízbetűs szóra, majd körben mindenki mond egy betűt, akár magánhangzót is. Ezután azzal kezdve, aki a betűt mondta sorban elárulják, hogy a saját szavukban hol van ilyen

Névjegykártya - Ismerkedős játékok

6-20 fő

45 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Minden játékos készít magáról egy „névjegykártyát”. A szokástól eltérően a kártya nem tartalmazza a nevet, címet, telefonszámot.
Egyéni jellemzőket i írunk rá.

Vándorbot - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Az őrs körben áll és egy botot adogat körbe. Egyik gyerek a körön kívül háttal áll. Szabadon mondja, hogy most. akinél megáll a bot annak feltehet egy kérdést cserkésztudással kapcsolatban.

Névjegy-játék - Dramatikus játék

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Gondolkodási műveletek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egyik játékos odamegy a másikhoz, bemutatkozik. Megmondja a nevét, honnan jött, foglalkozását, és hova megy. Fontos hogy a négy dolognak ugyanazzal a betűvel kell kezdődnie.

Vadász, nő, medve - Szórakoztató játék

2-10 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mikor megfordul a cserkész vagy vadásznak tetteti magát (puskát fog), vagy nőt tettet (nyájasan néz az ellenfélre, legyezi a haját), vagy medvét idéz (kezeit felrartja mintha karmok lennének).

Üvegkerülő - Kevés mozgást igénylő játék

2-10 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Az üvegeket lerakjuk össze-vissza a földre. Kérünk egy bátor jelentkezőt, aki jól szemügyre veszi az üvegek helyzetét. Ezután bekötjük a szemét, jól megforgatjuk, majd beállítjuk irányba....

NÉVHULLÁM - Ismerkedős játékok

5-10 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A gyerekek körben állnak. Egy gyerek a nevét mondja különleges hangsúllyal. A név gyorsan végighalad, hullámzik a körben ezzel a kiejtéssel. Utána egy másik gyerek folytatja.

Névgombolyító - Ismerkedős játékok

6-20 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Kommunikációs képességek, azon belül Nyelvi-kommunikáció képességek, Nem nyelvi kommunikációs képességek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Körben ülünk. Az egyik játékos a másik csoporttársának dobja a gombolyagot miközben nevét mondja, s elmondja mit szeretett meg a másikban.

Nevettető 2. - Érzékenyítő játékok

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A gyerekek felállnak két sorba. Kiválasztunk egy önként jelentkezőt, aki vállalkozik arra, hogy megpróbál elmenni a két sor között úgy, hogy nem neveti el magát.

Nevettető - Dramatikus játék

4-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A két csapat tagjai egymással szemben felsorakoznak. Az egyik csapat célja, megnevettetni a másik csapat minden játékosát.

Nevető sapka - Kevés mozgást igénylő játék

4-30 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékvezető magasra dobja a sapkát. Ha leesés után a sapka felső oldala van felül, akkor azok a játékosok, akik abba a csapatba tartoznak, amelyik a sapka felső oldalát kapta, elkezdenek nevetni.

Mutasd be a másikat! - Ismerkedős játékok

4-30 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosokat párokba osztjuk, oly módon, hogy egyik se ismerje a párját. Egy negyed órás beszélgetés alatt mindenki megismerheti a párját annyira, hogy be tudja őt mutatni a többieknek.

Mozdítsd ki a társad! – Érintsd meg a társad! - Koncentrációt segítő játék

2-10 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Jobb kezüket a hüvelykujjnál fogva összekulcsolják úgy, hogy a mutatóujjukat kinyújtva a másiknak szegezhessék. Ezzel próbálják egymást megérinteni. Az nyer, aki megérinti a társát.

Mozdítsd ki a társad! – A tenyerek harca - Energizáló játék

2-100 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A tenyerüket vállmagasságban a társ felé irányítva emelik. Megpróbálják egymást az egyensúlyból kimozdítani. Csak a tenyerek találkozhatnak, csak ezek érintkezésével szabad a másikat kimozdítani.

Most mutasd meg! - Dramatikus játék

5-25 fő

45 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Actvity mutogatás.

Mit tenne ő? - Dramatikus játék

4-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Négy-öt fős csapatokat alakítunk. Valamelyik csapat egyik tagja kimegy a teremből. Mielőtt kimenne, a játék vezetője ismertet egy befejezetlen történetet. (Például: .Találsz az utcán egy teli pénztárc

Mit rajzolok a hátadra? - Kevés mozgást igénylő játék

10-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Párokat alkotunk. A párok tagjai egymás mögé, a párok egymás mellett. Aki elől ül, annak be van kötve a szeme. A mögötte ülő pedig rajzol valamit a hátára, és az első feladata, hogy csukott szemmel le

Állatok a sötétben - Közösségfejlesztő játékok

5-10 fő

15 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A játék elején mindenki kitalál magának egy állatot, és hogy azt hogy tudja egy érintéssel a másikkal közölni(pl. elefánt-orr érintése pók-a karon mászik fel nyuszi-fül megnyújtása.)...

4 láb, 2 kéz - Energizáló játék

10-30 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A játékvezető megmondja, hogy a csapatból mi érintkezhet a talajjal

3 percig figyelni a másikat - Érzékenyítő játékok

4-10 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Párokba kell rendeződni, majd 3 percig csak csendben kell ülni, és a másikat figyelni. Azután megbeszélni a tapasztalatokat.

3 betű - Elmemozdító játék

10-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok körben ülnek. Az első játékos gondol egy 3 betűs szóra, amelyet körülírva ismertet a többiekkel.

100 liba - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egymás háta mögé kell sorba felállni, egymás derekát megfogni és így menetelni. Közben pedig azt kell énekelni:

„Nyilvánvaló - azt hiszem - úgy képzelem” - Elmemozdító játék

5-20 fő

45 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok félkörben ülnek, valaki a félkörrel szemben foglal helyet. A félkörben ülők sorban „Nyilvánvaló, hogy...” kezdetű mondatokat mondanak a velük szemben ülőről.

„Küldöm a levelem...” - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Kört alakítunk, és megfogjuk egymás kezét, egy valaki középen marad. A kezdő játékos azt mondja: „Küldöm a levelem Pistának!”

„Híres ember vagyok...” - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A kiscsoportban mindenki elmond egy történetet arról, hogyan lett híres ember, ki miben ért el kimagasló eredményeket, mit értékelnek benne leginkább, hogyan érzi magát így, híres emberként.

„Disco” - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Zene szól, gyors ritmusú, amire táncolni is lehet (pl. aktuális slágerek). „Tanári narrációra” mozog a csoport: a vezető időről-időre újabb információkkal szolgál arra vonatkozóan, hogy most éppen ...

„Blitzlicht” - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

18-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy körben most minden tag egy mondatban, legfeljebb egy perc alatt mondja el, mi van a tudatában, mire gondol éppen, hogy érzi magát, mit szeretne

„A” hangot adni - Energizáló játék

5-40 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egyenként, egyfolytában, minél hosszabb ideig kell kiadni az A hangot, és az időt mérni. Amikor az egyik abbahagyja, előtte jelez, és már kezdi is a következő.

Hátra a nyakkendőt - Energizáló játék

10-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A nyakkendőt farok ként betesszük a nadrágba, hogy rendesen lógjon ki. Két csapatra oszlunk fel, mint a két csapatnak meg kell legyen a kapuja amit kővel ki lehet jelölni.

A harang nyelve - Érzékenyítő játékok

5-10 fő

15 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Kis köröket alkotnak. Egy önkéntes jelentkező behunyt szemmel, merev testtartással a kör közepére áll és elengedve magát eldől egy irányba.

Visszatekintés - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Gondolkodási műveletek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Az összejövetel végén 2 kérdésen gondolkodunk el: - Hogyan éreztem magam az összejövetel alatt? (A kérdés pontosabban az, hogy bevonódtam-e a csoportba?)- Mi történt a csoportban az összejövetel alatt

Vita-mindenkinek - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Gondolkodási képességek, azon belül: Irányított gondolkodási képességek, nem irányított gondolkodási képességek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy adott (eldöntendő) kérdés feltevése után megkérjük a játékosokat, hogy véleményük szerint (igen v. nem) üljenek kétfelé. ...

Viták, bírósági tárgyalások - Dramatikus játék

5-10 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 2

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Jó gyakorlat és játék az, ha vitákat tartunk bármiféle közérdekű kérdés felett.

Vizes lufi dobálós - Közösségfejlesztő játékok

10-20 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Kültéri

Előkészületi igény: 1

A lényeg, hogy vízzel töltött lufikat dobálunk egymásra . Ugyanannyi lufival kezdi a két csapat. Ha valakin szétloccsant egy lufi, az átáll a másik csapatba.

Vízhordás szájban - Szórakoztató játék

5-10 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

A startnál szívószállal fel kell venni szájba a vizet, azt elvinni a célba, és ott beleköpni egy másik üvegbe, majd visszafutni, és indulhat a következő. Időre megy.

Vízmeditáció - Elmemozdító játék

5-20 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Elmélkedés arról, mennyi helyen, és mennyi módon van része életünkben a víznek. Milyen fontos, milyen egyedi stb.

Voltam egy olyan híres társaságban - Érzékenyítő játékok

5-10 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Szociális képességek

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Kimegy valaki a szobából és mindenki mond valamit, amit a szedő megjegyez. Ez a vélemény lehetőleg legyen jellemző....

Vöröspecsenye - Kevés mozgást igénylő játék

2-10 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Az, akinek a tenyere alul van, azon iparkodik, hogy azt hirtelen kirántva a másik kezére ráüssön.

WC papír - Ismerkedős játékok

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A csoportnak az egész hétre egy tekercs WC-papírja van. Mindenki annyit tép le, amiről úgy gondolja, hogy elég lesz neki a tábor idejére. ...

Western - Kevés mozgást igénylő játék

8-25 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Körben állunk, s valaki beáll a kör közepére, becsukja a szemét, majd körbe forogva egyszer csak kinyújtja két kezét, és rálő valakire...

x kéz x láb - Elmemozdító játék

4-20 fő

15 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A csoportnak úgy kell eljutni egyik ponttól a másikig (lehetőleg legyen legalább 5 méteres a táv) hogy egyszerre csak egy meghatározott számú kéz és láb érintheti a talajt.

X-láb, egy láb, guggolás - Koncentrációt segítő játék

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Nagy körbe állunk, kis távolságra egymástól. Az egyik játékos a labdát átdobja egy másiknak. Az elkapja, s továbbhajítja a következőnek.
Aki először elejti: a lábát keresztbe teszi, ...

Zálogszedő-egyenesből keresztbe - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékvezető kérdéseket tesz fel a játékosoknak. Bármilyen kérdést tesz fel, és bármilyen választ is kap: ha a kérdezett játékos lába (a kérdés pillanatában) keresztbe van, zálogot kell adnia.

Zenedoboz - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

,,itt van a zenedoboz, van benne egy ... . A játékosok kérdezősködnek, hogy ,,benne van-e ... . A benne levő szavak alapján meg lehet fejteni, hogy milyen dolgok kerülnek bele a dobozba.

Zenekar - Dramatikus játék

10-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Zenekar imitáció.

Zenére fakanál adogatós - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A játékosok körbe állnak, és adogatnak egy fakanalat. A cél, hogy minél gyorsabban add tovább a fakanalat. Ugyanis, zene megy közben, és bármikor leállíthatják. Ha a zene leáll, kiesik, akinél a kanál

Zim-zum-bum - Energizáló játék

6-20 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Igen hasonló az asztalcsapkodós játékhoz, de viccesebb és terepen jobban játszható

Zoknidobálás 01 - Kevés mozgást igénylő játék

5-10 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

...Aki kezdte, az folyamatosan indítja a zoknikat. A lényeg, hogy mindig ugyanannak kell dobni a zoknit, akinek legelőször dobta az adott játékos, és a zokninak el kell jutnia a célba.

Zsineg kígyó - Kevés mozgást igénylő játék

4-8 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Őrsök közötti csomózási verseny.

Számos - Elmemozdító játék

10-40 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A csapatok célja hogy a játékvezető által mondott számot a csapattagok úgy hozzák össze a fejükre ragasztott cetlire írt számmal,hogy közben nem kommunikálhatnak, semmilyen módon.

Stírölős - Ismerkedős játékok

4-12 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Körben állunk és kijelölünk egy játékvezetőt. Az ő feladata lesz irányítja a játékot a
Nézz le! és Nézz fel! parancsokkal.

Kóruspróba - Kevés mozgást igénylő játék

3-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Kulturális kompetencia

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A kórusvezető célja, hogy minél több éneket felismerjen, azonban ennek érdekében sem mozdulhat el a kör közepéről....

Az én családom - Dramatikus játék

4-32 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

mindenki kap 1-1 cetlit és míg a játékvezető nem jelez, addig ezeket kell cserélgetni anélkül, hogy elolvasnák.
Bizonyos idő elteltével a vezető szól, mindenki megkeresi a saját családját...

Nézz fel! - Kevés mozgást igénylő játék

3-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Körben állunk/ülünk, mindenki a cipőjét nézi. Valaki 3-at számol, és 3-ra mindenki ránéz valakire. Ha két ember egymásra néz, ők kiesnek A játék lényege, hogy minél tovább elkerüljük a szemkontaktust

Elindult a hajó - Dramatikus játék

5-10 fő

15 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy matróz ki bizonyos városba, bizonyos árut visz kihajózott. a gyerekek pedig utánozzák az áru hangját. pl: a kutyáét

Pókok, rákok és labdák - Mozgós ügyességi játék

4-10 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Kihelyezzük a hullahopp karikákat egymástól fél méterre és tőlük kb. 4 méterre húzunk egy vonalat, ami mögé a kirakjuk két kupacban a labdákat. Ezeket kell pók vagy rák járásban átjuttatni a karikákba

Zsipp-Zsupp - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A játékosnak el kell kapnia a labdát, és ha zsipp-et hallott a jobb oldali, ha zsupp-ot a bal oldali szomszédjának kell a nevét mondani.

Ritmus taps - Kevés mozgást igénylő játék

2-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok körbe állnak. A játék vezető a kör közepén áll, megszólítja valamelyik játékost és egy két ütemű vagy négy ütemű ritmust tapsol.A játékos ezt megismétli. Újabb játékos újabb ritmusképlete

Labda dobálós - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

A labdát körbe adogatják. Ha a vezető egyet tapsol, akkor a labdának meg kell fordulnia. Ha kettőt akkor az adott játékos bárkinek dobhatja a labdát, csak két közvetlen szomszédjának nem. Ezután a lab

Négy kéz, öt láb - Energizáló játék

5-10 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A játékosokból legalább két, 4-5 fős csoportot kell csinálni.Megadjuk, hogy vegyenek fel valamilyen pózt, ahol a földre legfeljebb a megadott számú testrész érhet le.(pl: 2 kéz, 3 láb, 1 fej...)

Fedezékbe! - Koncentrációt segítő játék

4-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Egy cserkész becsukja a szemét, és 15-től számol vissza jó hangosan. Ez idő alatt a többieknek meg kell őt érinteni, és gyorsan elbújni. Majd amikor befejezte a számolást, kinyitja a szemét, és léphet

Cetlis gyilkos - Kevés mozgást igénylő játék

4-10 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A feladat az, hogy megadott időn belül az üldöző kimondassa üldözöttjével a gyilkos szót.

Hozd ki belőle az állatod! - Dramatikus játék

4-10 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Gondolkodási képességek, azon belül: Irányított gondolkodási képességek, nem irányított gondolkodási képességek

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok páronként szembe ülnek egymással, kapnak egy tollat és egy lapot, amit közösen kell majd használniuk. Mindkét fél gondol 1-1 állatra, amit le tud és szeretne rajzolni. Egyszerre fogják a t

Te tetted! - Dramatikus játék

4-10 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékban az a lényeg, hogy minél több módon hangsúlyozzunk, változtassuk hangmagasságunkat, a lehető legváltozatosabban mondjuk el a szöveget. Kellő kreativitással jó hangulatot teremt.

Négykézlábas pingpong - Kevés mozgást igénylő játék

2-10 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Középre teszünk egy pingponglabdát, amit a másik csapat kapujába (vonal a játékosok mögött) be kell fújniuk.

Beszélő szökőkút - Kevés mozgást igénylő játék

2-99 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Van egy cserkész, aki úgy próbál kimondani egy szót, hogy a szája tele van vízzel. A többiek feladata kitalálni, hogy mit mond ki. Akinek sikerül kitalálni, ő mehet a helyére és ő súgja a szót, amit k

Ravaszfülű kisindián - Kevés mozgást igénylő játék

3-7 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A lényeg, hogy ellopjuk a kisindián tollát.

Útvonal-átadás - Kevés mozgást igénylő játék

4-8 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Térkép memorizálás után rajzolás.

Várbombázás - Kevés mozgást igénylő játék

2-6 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A csapatok feladata, hogy pattanó gumilabdával eltalálja az ellenfél várát, úgy hogy a labda még a saját váruk előtt pattanjon, de ne rombolja azt le.

Halászás - Kevés mozgást igénylő játék

4-8 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 2

Vízből csoki kockahalászás.

Csoda mese - Elmemozdító játék

4-8 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 2

Meseírás

Kenguruharc - Energizáló játék

2-10 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

két gyerek bemegy a körbe és megpróbálja a másikat kilökni, kenguru módjára (ugrálva)

Hátra-rajzolós - Kevés mozgást igénylő játék

4-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A leghátsó embereknek ezt le kell rajzolniuk az előttük levő hátára, az előttük állóknak pedig azt, amit éreztek, le kell rajzolniuk az őelőttük állók hátára, és így tovább egészen addig, amíg a rajz

Fiktív szereplők randija - Dramatikus játék

6-16 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A feladat az, hogy a párokba rendeződött részvevők mint kommunikációs partnerek belebújjanak az általuk választott szereplők bőrébe,

Népmese diafilmmel - Kevés mozgást igénylő játék

2-15 fő

30 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 2

Figyelem

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 2

Célja a kiscserkészek - cserkészek népmeseismeretének tesztelése.

Bomba és pajzs - Energizáló játék

8-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

nincs

Stop! - Dramatikus játék

4-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Beugró - Stop trükk

Egyirányú és kétirányú kommunikáció - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoportvezető egy önként jelentkezőt kér a demonstrátor szerepére, majd átad neki két ábrát. Mindkét ábrán síkidomok szerepeljenek, lehetőleg ugyanazok, csak más elhelyezési sorrendben.

Az ötszögtől a kerékig - Elmemozdító játék

10-25 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Öt csoportot alakítunk, egyenként öt taggal. Minden csoport más és más kapcsolati séma szerint működik. Ezek a következők: ötszög, kereszt, ipszilon, lánc, kerék.

Szamárfogat - Energizáló játék

6-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Két ember szamár lesz (egyik a feje, másik a derekát fogva lehajol, és így lesz a szamár háta). A harmadik embernek fel kell ülni a szamár hátára, és így kell elmenni a célig.

Kéztükrözés - Energizáló játék

6-20 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A párok szembeállnak egymással. A csoportvezető jelére kezüket tenyérrel szembefordítják partnerük kezével.

Testbeszéd párokban - Elmemozdító játék

4-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

1. Páros küzdelem: a pár tagjai nem érintik meg egymást, de úgy tesznek, mintha küzdenének egymással. Fontos a mozdulatok összehangoltsága.

Szóbokszolás - Elmemozdító játék

5-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok párokban állnak össze, egymással szemben. Egy „menet” 30 másodpercig tart, ennek figyeléséhez kell egy stopper vagy karóra. Sokféle kategóriában lehet küzdeni.

Stop! - Elmemozdító játék

5-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok körbeállnak, ketten bemennek középre, és elkezdenek megjeleníteni egy helyzetet. Közben beszélhetnek, mozoghatnak is.

Hátrajzolás - Elmemozdító játék

5-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Több csoportba osztjuk a résztvevőket, az egyes csoportok egymás mögé ülnek sorba. Az első kap egy rajzot, amelyet át kell rajzolnia, és hátra adni a következőnek. Neki szintén át kell rajzolni...

Félelmeim és vágyaim - Energizáló játék

5-20 fő

60 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Személyes munka: minden csoporttag egy lapra lerajzolja bal kezének sziluettjét, majd beleír néhány szót vagy mondatot, amelyek olyan dolgokra vonatkoznak, amitől ő fél.

Különös kirándulás - Elmemozdító játék

5-15 fő

60 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindenki lefekszik hanyatt a földre, és kényelmesen elhelyezkedik. A csoportvezető közli, hogy közös utazásra invitálja őket.

Vívás - Energizáló játék

4-20 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Két embernek egy adott játéktérben kézzel kell vívni egymással, és el kell találni a másikat.

Vadász, veréb, méh - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Kijelölünk 3 embert: egy vadászt, egy verebet és egy méhet. A többiek körbe állnak egymás kezét fogva. A vadász a verebet, a veréb a méhet, a méh a vadászt üldözi.

Labdás fogó - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

A játékosok közül kijelölünk 5 fogót, akik kapnak 3 labdát. A többiek a kijelölt térben futkározhatnak.

Lepkevadászat - Elmemozdító játék

5-50 fő

60 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 2

Rajzolt lepkéket elrejtünk a helyszín különböző pontjain. Aki a legtöbbet megtalálja, az győz.

Hányféle hangot hallasz 1 perc alatt - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Mindenkinek hanyatt vagy hasra kell feküdni a földön, és teljesen csendben maradni 1 percig. A feladat az, hogy mindenki számolja meg, hányféle hangot hallott maga körül.

Milyen szobor ez? - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Csapatonként egy-két játékos a terem egyik sarkában megbeszéli, hogy ki milyen tulajdonságot személyesítsen meg.

Féllábas labda - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Nagy körbe állunk, kis távolságra egymástól. Az egyik játékos a labdát átdobja a szomszédjának. Az elkapja, s továbbhajítja a következőnek. Így megy körbe-körbe.

Sóbálvány fogó - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Akit a fogó megfogott vagy megérintett, annak sóbálvánnyá meredve ott kell maradnia, ahol elfogták.

Körfogó - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Körpályát alakítunk, úgy hogy a játékosok legalább 2 méterre legyenek egymástól. Mindenki az előtte álló felé fordul. A játékvezető sípszavára futva elindulnak e kör kerületén.

Ingó céltábla - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

A játékvezető egy faághoz erősített hosszabb zsinegre konzervdobozt köt. De köthet hálóba rakott labdát is. Minden játékos gyúr magának három hógolyót.

Hotelportás - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Választani kell egy játékvezetőt. Papír és ceruza van a kezében, és úgy foglal helyet, hogy a játékosok ne pillanthassanak bele feljegyzéseibe. A papírjára rá vannak írva a számok egytől negyvenig.

Versköltés közösen - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Minden játékos egy hosszúkás papírlapra egy sornyi szöveg ír, majd a papír szélét behatja úgy, hogy a szöveg utolsó szava (amelyet a többi szónál egy sorral lejjebb írunk), maradjon csak látható.

Eszperente - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játék a magyar nyelvnek azon tulajdonságán alapul, hogy olyan szavakból is lehet kerek történeteket összeállítani, amelyekben csak egyféle magánhangzó fordul elő.

Ritmuskopogtatás - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Aki mind eltalálta, vagy legalábbis a legtöbbet, az a nyertes!

Fiatalodási séta - Elmemozdító játék

5-20 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékosok keresztül-kasul járkálnak a helyiségben. Kezdéskor 90 évesek.

Csoportkép – neked - Elmemozdító játék

10-20 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy játékos fordítson hátat a csoportnak! A többiek elhelyezkednek a teremben, s a háttal álló játékoshoz fűződő beállítottságukat jelzik azáltal, hogy milyen közelre vagy messzire állnak tőle.

Hirdetés - Elmemozdító játék

5-20 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Üres papírlapokat osztunk ki. A résztvevők feladata, hogy rövid, néhány mondatos hirdetést írjanak, amelyben társat keresnek, ki-ki olyan társat (például barátot, útitársat, férjet, feleséget, szülőt)

Árnyképek - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 2

A közönséget a színészektől egy kifeszített lepedő választja el. A nézőtér sötét, míg a színpadon lámpát (gyertyát) helyezünk el úgy, hogy az a színészek alakjának az árnyékát a lepedőre vetítse.

Szóljon a csengő - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Maximális pontszámot kap viszont az a dobás, amely megszólaltatja a csengőt. A végeredményt a csapat összteljesítményéből alakítjuk ki.

Angol grimbusz - Energizáló játék

4-14 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 2

A csalogató egy kaviccsal teli skatulyát zörget, a kergető pedig egy kitömött zsákkal igyekszik oldalba találni a középpont körül szaladó csalogatót.

Bikaviadal - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A többi játékos, a torreádorok serege igyekszik a bika hátáról a nyakkendőt leszedni, akit a bika megérint, az kiesik a játékból.

Gyűrűkeresés - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Egy gyűrűt zsinegre fűzünk, a zsineg két végét összekötjük. A játékosok szoros körbe állnak, elöl tartott kezükbe veszik a zsineget és zárt marokba láthatatlanul csúsztatják tetszés szerinti irányban.

Orr, száj ... - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

1-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A körben ülő játékosok feladata az, hogy mindazt utánacsinálják a vezetőnek, amit az mond, és ne hagyják magukat megtéveszteni attól, amit csinál. Aki hibázik, kiesik a játékból, vagy zálogot ad.

Rejtély - Érzékenyítő játékok

5-15 fő

45 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindenki válasszon ki valakit, akinek a viselkedése leginkább rejtélyes a számára

Mi lenne, ha? - Elmemozdító játék

5-10 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoportvezető azt a javaslatot teszi a csoporttagoknak, hogy képzeljék el először, hogy valamilyen állattá, másodszor valamilyen növénnyé...

dasdsadsa - Érzékenyítő játékok

5-18 fő

60 perc

18-99
évesig

Biztonsági kockázat: 2

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

dsasaddsa

Varázsló - Energizáló játék

10-100 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Akit a varázsló megérint, az sóbálvánnyá változik, vagyis abban a pozícióban kell maradnia, amelyben megérintették.

Számbeszéd - Elmemozdító játék

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Százig be kell fejezni egy jelenetet, és előbb nem lehet abbahagyni!

X szoba - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Az győz, aki egy helyiségben a legtöbb, a meghatározott betűvel kezdődő szót gyűjt össze.

Mosolydobás - Energizáló játék

5-20 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A csoport tagjai körben ülnek s egy kendőt dobálnak egymásnak. Az, akinek a kendőt odadobták, kedélyes kacajra fakad s addig hahotázik, míg a kendő nála van.

Borstörés - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Két szemben álló játékos becsukott ökleit egy másra rakja, úgy, hogy mindegyik játékosnak alul van a bal ökle, felül a jobb.

Keresztfogó - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy kijelölt fogó valakit a többiek közül nevén szólítva, azonnal üldözni kezd. Egy harmadik játékos kedvező pillanatban, a kettő közt átszalad, miáltal az lesz üldözött, s a másik mentesül.

Térképes KIM játék - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A vezető a térképen bizonyos területet körülrajzol. A játékosok két percig nézik és megfigyelik mindazt, ami ezen a kijelölt részen látható.

Folytasd a szót - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A cserkészek körben ülnek. A vezető sípol egy Morse-betűt. A mellette ülő cserkész azonnal egy olyan betűt sípol, mely az előző betűhöz kapcsolva egy szónak az elejét képezheti.

A csend - Elmemozdító játék

5-20 fő

45 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Próbáljunk elcsendesülni, és azután röviden fogalmazzuk meg egymásnak különböző kérdéseket.

Elfogadni vagy elutasítani - Érzékenyítő játékok

10-20 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Elfogadás - A csoporttagok összegyűlnek, és sétálni kezdenek körbe-körbe a helyiség közepén. Egyetlen szabály van:

Minden invitálást el kell fogadni, senki sem utasítható vissza.

Molekulás - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindenki csukott szemmel bolyong a térben. A játékvezető kiabál egy számot, és annyi embernek kell összekapcsolódni, de a szemeket nem lehet kinyitni. Esetleg lesznek, akik kimaradnak.

Térdvöröspecsenye - Energizáló játék

4-14 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Két játékos leül szemben egymással. Az egyes játékos a kettes játékos térdére helyezi kezeit tenyérrel lefelé, a kettes játékos pedig saját térde mellé helyezi kezeit tenyérrel lefelé.

Hordódöngetés - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Ha sikerül feldönteni a hordót, helyet cserél a két csapat. Ha sokáig nem sikerül feldönteni, új csapatokat választunk, hogy jobban eloszoljanak az erők.

Ismételjük a történelmet - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Sok apró cédulát készítünk keménypapírból. Az egyik oldalára egy történelmi évszám, a másik oldalára az ennek megfelelő történelmi esemény megnevezése kerül (pl.: 1526 – Mohácsi vész).

Gúzsbakötött felelet - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékvezető tetszés szerinti kérdéseket tesz fel a versenyzőknek, a választás módja viszont meghatározott

Színjáték - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játék rendezője néhány játékossal elhúzódik és megbeszél valamely verssort vagy közmondást, amelyet némajátékkal fognak bemutatni.

Szinkronizálás - Elmemozdító játék

4-14 fő

15 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoport két részre oszlik. A párok egyik fele pantomimjátékot játszik, a másik fele szinkronizál.

Halandzsa - Kevés mozgást igénylő játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Ki tudja, hátha valami fontos dologról van szó!

Mozdítsd ki a társad! – Aligátorharc - Energizáló játék

4-14 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoport tagjai párosával, egymással szemben, hason fekszenek. A földön bal kezükre támaszkodva, egymás jobb kezét megfogva, próbálják a társukat kimozdítani egyensúlyából.

Fele a tied! - Elmemozdító játék

6-16 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 3

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A játékvezető előzetesen feladatlapot készít. Erre egymás után szólások, közmondások első részét írja. A játékosoknak meghatározott idő alatt be kell fejezni őket.

Páros kommunikáció - Elmemozdító játék

6-14 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Két játékos egymásnak háttal leül, és kb. 2-2 percben le kell festeni szavakkal a másiknak, hogy éppen mit látnak.

Kártyanaptár dobálás - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Kellő távolságban levő kis kosárba minél több kártyanaptárt kell beledobni. Lehet adott számúból minél többet, vagy adott idő alatt minél többet.

Gyűrűadogatás - Energizáló játék

6-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Cél: minél gyorsabban eljuttatni az utolsóhoz a gyűrűt (függönykarikát), átadogatva a szívószállal úgy, hogy kézzel hozzáérni, segíteni nem szabad.

Vedlő kígyó - Energizáló játék

5-10 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Ez a tornagyakorlatnak beillő játék sok hajlékonyságot követel. Ha a játékosok ügyesen oldják meg a feladatot és elég gyorsan, akkor a kígyó vedlését ábrázolja a játék.

Körlabda - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A játékosok két csapatra oszlanak. Két kört alakítanak, egy belsőt és egy külsőt. A két kör legalább öt méter távolságra legyen egymástól. A külső kör tagjai adogatják egymásnak a labdát.

Lopják a szőlőt - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A fogó, a csősz, földön fekve alvást színlel, mialatt a többiek körbejárják, és csipkedik körülötte a füvet (lopják a szőlőt).

Mi a változás? - Elmemozdító játék

5-10 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Különböző tárgyakat sorba rakunk az asztalon. Egy percig nézik ezt a játékosok, utána kimennek.

Félelem a kalapban - Érzékenyítő játékok

5-15 fő

30 perc

18-99
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Nem nyelvi játékról van szó, próbáljuk azokat az érzéseket leírni, amelyek itt és most vagy általában foglalkoztatják az egyes csoporttagokat.

Vízhordás - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Vizet kell hordani egy kis pohár segítségével egy lavórba, megadott pályán.

Pletykajáték - Elmemozdító játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A játékvezető elindít egy mondatot súgva, amelyet mindenki tovább ad. Csak egyszer lehet elmondani, amit a másik ért belőle, azt kell továbbadnia. A végén az utolsó játékos elmondja, hogy mit hallott.

Szívesen lennék, Sohasem lennék - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoportvezető meghatároz öt dolgot (növény, állat, tárgy, természeti jelenség, bútor), és utána arra kéri a csoport tagjait, hogy mindenki írja az egyes kategóriák mellé azt, mi szeretne lenni.

Ismerkedjünk máshogy! – Névtanulás - Elmemozdító játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoport valamelyik tagja közli a nevét (lehetőleg a keresztnevét vagy azt, ahogy szeretné, hogy a többiek szólítsák). A mellette ülő megismétli a hallott nevet, és hozzáteszi a sajátját.

Ismerkedjünk máshogy! – Személyi adatok - Elmemozdító játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

A csoportvezető sorban felírja a táblára azoknak az adatoknak a megnevezését, amelyekről a tagok úgy gondolják, hogy érdeklik őket.

Tabló - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Szabad mozgásból adott jelre mozgásstop, majd a megállás után kötött, általában rövid időn belül kell egész csoportos tablót, vagyis állóképet létrehozni.

Ilyenek a fiúk, ilyenek a lányok - Elmemozdító játék

5-10 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoportban mindenki kap két papírlapot. Az a feladat, hogy az egyik lapra azt írják le, milyenek szerintük a lányok, a másikra pedig, hogy milyenek a fiúk.

Kacsintós gyilkos - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mozgással összekapcsolt figyelemgyakorlat.

Érintés - Energizáló játék

4-10 fő

30 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Anyanyelvi kommunikáció

Csak párosan

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A csoport tagjai körben ülnek. A vezető kezdi a játékot. Megszólít valakit, s ezzel egy időben valamilyen természetes mozdulattal meg is érinti. Utána valamennyien így beszélnek.

Mi lenne, ha... - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mi lenne, ha ....

Székfoglaló - Energizáló játék

10-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

A klasszikus székfoglaló egyik fajtája.

Hátbadöfős - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindenki az egyik kezét előre rakja, és fegyvert mutat, a másikat hátra rakja a hátához, nyitott tenyérrel. Mindenkinek minél több másik embert kell „lelőnie” úgy, hogy pisztolyával a tenyerébe döf.

Sántikálók - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Mindegyik csapat kap egy pénzdarabot, melyet adott jelre minden csapatból az első játékos a cipője orrára helyez...

Kém a táborban - Energizáló játék

10-100 fő

60 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Emlékezet

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

Egy egész tábort megmozgató játék!

Kukac - Energizáló játék

4-14 fő

15 perc

14-18
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 1

Ez aztán az ügyességi játék!

Foci több kapuval - Energizáló játék

5-15 fő

15 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 1

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Minden mennyiségben foci!

Fakanalas foci - Kevés mozgást igénylő játék

5-15 fő

30 perc

6-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 0

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Foci néhány egyszerű csavarral

Világtájak - Energizáló játék

4-14 fő

15 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Egy gyors tanuló játék a világtájakra.

Mozdítsd ki a társad! – Billentő - Energizáló játék

5-20 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 2

Játékvezető felkészültségi szint: 0

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 0

Egy tökéletes kezdő játék.

A Hercegúrfi vizsgája - Elmemozdító játék

5-15 fő

15 perc

9-14
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

A tanulás tanulása

Páratlanul is

Beltéri

Előkészületi igény: 1

Játékos kikérdezés

Vadász-labda - Energizáló játék

5-15 fő

30 perc

6-9
évesig

Biztonsági kockázat: 0

Játékvezető felkészültségi szint: 1

Érzékelés, észlelés

Páratlanul is

Kültéri

Előkészületi igény: 0

A jó működés érzése (funkcióöröm), a kaland öröme, együttesség.