Red Light, Green Ligh cserkész módra aloldal_cim_alatti

Próbarendszer témák

Tevékenységismeret
Cserkészismeret

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
Kiscserkészek (6-10 évesek)
15-20 perc
Bárhol (kint, bent)

Kellékek

Nincsen pórbapontok

Leírás

A pálya egyik végéről indulnak a játékosok, a másik végén áll a játékvezető. A játék célja elérni a játékvezető vonalába. Mozogni csak tyúklépésben lehet, addig, amíg a játékvezető nem mond egy olyan tárgyat, ami szükségtelen egy portyára, ekkor meg kell állni. Aki nem áll meg az kiesik. Akkor lehet újra elindulni, ha a játékvezető egy szükséges kelléket mond. Az nyer, aki először éri el a játékvezetőt.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu