Adok kapok - Cserkésztörvény aloldal_cim_alatti

Próbarendszer témák

Cserkészismeret

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
I. próba (életkor: 11-13 év)
II. próba (életkor: 13-15 év)
Cserkészek (11-14 évesek)
15-20 perc
Bárhol (kint, bent)

Kellékek

Nincsen pórbapontok

Leírás

Körben áll a társaság. Megegyezünk néhány mondatban, amik egymás után megadott sorrendben következnek, például a cserkésztörvényben, majd begyakoroljuk azt együtt. A játék menete: a kezdő játékos mondja az első törvényt valamelyik, általa kiválasztott társának. Az nyugtázza az üzenetet (elismétli), majd a második törvényt mondja tovább egy általa választott résztvevőnek (visszaadni tilos), aki a harmadik törvénnyel adja tovább a stafétát. Akár a harmadik-negyedik törvény után újra az első következik, és így tovább. Aki téveszt, kiesik. A játék kétirányú figyelemosztást igényel: az üzenet vételére-adására és a soron következő törvényre egyaránt kell figyelni.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték: