Körben áll a társaság. Megegyezünk néhány mondatban, amik egymás után megadott sorrendben következnek, például a cserkésztörvényben, majd begyakoroljuk azt együtt. A játék menete: a kezdő játékos mondja az első törvényt valamelyik, általa kiválasztott társának. Az nyugtázza az üzenetet (elismétli), majd a második törvényt mondja tovább egy általa választott résztvevőnek (visszaadni tilos), aki a harmadik törvénnyel adja tovább a stafétát. Akár a harmadik-negyedik törvény után újra az első következik, és így tovább. Aki téveszt, kiesik. A játék kétirányú figyelemosztást igényel: az üzenet vételére-adására és a soron következő törvényre egyaránt kell figyelni.
Adok kapok - Cserkésztörvény
Próbarendszer témák
Cserkészismeret
Jellegek
2-8 fő (őrsgyűlésre)
I. próba (életkor: 11-13 év)
II. próba (életkor: 13-15 év)
Cserkészek (11-14 évesek)
15-20 perc
Bárhol (kint, bent)
Kellékek
Nincsen pórbapontok
Leírás
Fájlok
Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:
Feltöltő: Hertelendy András "hertelendyandras" (14.) - mcssz
Feltöltés dátuma: 2025-01-08 09:54:43
Forrás: Bástya gyermek szolgálat - játéktár - a nemformális pedagógia módszertanára épülő gyakorlatok, játékok fiataloknak és velük foglalkozó szakembereknek